Innovatief project: Telefonische Start Begeleiding

De apotheek belt patiënten die 1 tot 2 weken eerder zijn gestart met een RAS-remmer, statine, bisfosfonaat of een antidepressivum. Tijdens een gestructureerd evaluatiegesprek is er aandacht voor eventuele problemen in het medicijngebruik. Het telefonische gesprek verbetert de therapietrouw en gaat vroegtijdig staken van medicatie tegen.

Projectomschrijving Telefonische Start Begeleiding

Download

Onderzoeksopzet Telefonische Start Begeleiding

Dit artikel beschrijft het studieprotocol van het onderzoek rond ‘Telefonische Start Begeleiding’.

Open link

Gespreksprotocol bij 'Telefonische Start Begeleiding'

Bij bovenstaand gesprek wordt gebruik gemaakt van gespreksprotocollen. Bekijk via onderstaande link een voorbeeld van zo'n gespreksprotocol.

Download

 


Contact

KNMP
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur

(070) 373 73 73 communicatie@knmp.nl