Ben je een HR Business Partner die HR-beleid vertaalt naar concrete activiteiten voor de afdelingen en de KNMP- organisatie als geheel? Kan je daarbij makkelijk schakelen tussen tactisch, operationeel -en strategisch niveau? Dan is de functie HR Business Partner iets voor jou!
De KNMP is de beroeps- en branchevereniging van apothekers die de belangen van apothekers en apotheken behartigt. Bijna alle Nederlandse apothekers zijn lid van de KNMP. Apothekers vervullen een cruciale rol in de zorgketen. Een rol die de komende jaren steeds meer aan belang zal winnen. En die zichtbaar moet zijn voor patiënten, apothekers, collega-zorgverleners, beleidsmakers en andere belanghebbenden in de zorg.
De KNMP is op zoek naar een:
HR Business Partner
Den Haag, 32 uur per week
Wat ga je doen?
Als HR Business Partner bij de KNMP ben je bezig met alle facetten van het HR-vak:
- je bent de gesprekspartner van de managers binnen het cluster Dienstverlening;
- je vertaalt HR-beleid naar concrete activiteiten voor jouw afdelingen en geeft daarmee sturing aan de ontwikkeling van deze afdelingen in het bijzonder en de organisatie als geheel;
- je schakelt daarbij makkelijk tussen tactisch, operationeel en strategisch niveau;
- je bent onderdeel van een klein HR-team (één andere HR Business Partner, een recruiter en een medewerker HR-administratie) en rapporteert aan de manager HR & Organisatieontwikkeling die onderdeel is van het managementteam.
Dit bieden wij jou:
- een marktconform salaris;
- een informele werksfeer binnen een team van enthousiaste en betrokken collega’s;
- een werkplek in een prachtig historisch pand in het centrum van Den Haag, goed bereikbaar met het ov, de auto en op loopafstand van de binnenstad;
- een reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding, vitaliteitsregeling, arbeidsongeschiktheid- en overlijdensverzekering en een uitstekende pensioenregeling;
- mogelijkheid om hybride te werken vanuit kantoor en huis met bijbehorende faciliteiten zoals een thuiswerkplek en een gecombineerde reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
Wat zoeken wij:
- je hebt brede HR-vakkennis op hbo/wo-niveau en tenminste drie jaar allround HR-ervaring;
- je hebt een eigen visie op bedrijfs- en HR-processen;
- je kunt uitstekend in teamverband, maar ook zelfstandig werken;
- je werkt vanuit de overtuiging dat het succes van de organisatie grotendeels bepaald wordt door de talenten die er voor werken;
- je bent een verbindende factor tussen mens en organisatie waarbij je goed kan schakelen op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau;
- je hebt kennis en aantoonbare ervaring op het gebied van arbo, arbeidsrecht, functie waardering, beoordelingssystematieken en strategische personeelsplanning;
- je hebt ruime ervaring met HR-Projecten.
Wat kun je verwachten van de KNMP als werkgever?
De KNMP werkt aan de bevordering van de kwaliteit van de farmaceutische zorg en aan het voor apothekers mogelijk maken om die kwaliteit te kunnen leveren. Werken bij de KNMP gebeurt in teamverband, waarbij voor een ieder alle ruimte is voor zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling. De diverse teams staan in nauw contact met elkaar. Ervaren krachten en jonge talenten werken veel met elkaar samen op boeiende dossiers binnen de farmacie voor de vereniging van apothekers.
Solliciteren?
Ben jij onze nieuwe HR Business Partner? Solliciteer dan via de website van P&O Partner. De KNMP laat zich bij deze procedure ondersteunen door Susanne Prins van Wijngaarden van P&O Partners. Zij zal rechtstreeks contact opnemen.
Wil je meer weten over de procedure, functie of de organisatie neem dan contact op met Britt Mars – Bodt, manager HR, telefoonnummer 06 11 567 700.
Een assessment is onderdeel van de selectieprocedure.