Uitslag kwaliteitsindicatoren beschikbaar voor apotheken

14 juli 2016

Voor alle apotheken die de kwaliteitsindicatoren over 2015 hebben ingevuld, is vanaf 14 juli 2016 een afzonderlijk benchmarkrapport met de uitslag beschikbaar.

IT-partner Desan heeft alle deelnemende apotheken een bericht gestuurd over het benchmarkrapport. Dit is verstuurd naar het e-mailadres waarop zij ook de uitnodiging voor de enquête ontvingen.

Daarnaast kunnen apotheken, na inloggen, het rapport downloaden via de website van Desan. Inloggen kan met de code die ook is gebruikt voor het invullen van de enquête.

Naar het benchmarkverslag via de website van Desan

Helpdesk

Vragen over het benchmarkverslag? Kijk eerst naar de antwoorden op enkele veelgestelde vragen

Apotheken met problemen met inloggen of vragen over het rapport kunnen contact opnemen met Monique van Alphen van Desan via of (020) 520 72 79.

Inhoudelijke vragen over het benchmarkrapport van de apotheek? Neem dan contact met de KNMP via of (070) 373 71 25.

Lees meer over de meting van de kwaliteitsindicatoren
Dit nieuwsbericht is onderdeel van nieuwscategorie: Praktijkvoering