Campagne ‘De eerste keer’ langs de snelweg, in bushokjes, online en op de radio

4 februari 2016

Metersbrede lichtborden langs de A12 en de A2 promoten de KNMP-campagne 'De eerste keer'. De bijbehorende posters hangen zichtbaar in bushokjes. Ook de goedbezochte App van 9292, die reizigers gebruiken voor hun reisinformatie, verwijst naar de campagne. De radiospot is gedurende 2 weken op alle regionale zenders te horen en zo’n 15 websites, waaronder telegraaf.nl, NU.nl, Buienradar.nl en TVgids.nl, tonen de animatie over ‘De eerste keer’.

Nederlandse apotheken hebben de publieksinformatie ‘De eerste keer’ vanaf begin januari volop verspreid onder apotheekbezoekers. Miljoenen huishoudens ontvingen eerder al het krantje over het begeleidingsgesprek. Met de lichtborden langs de snelweg, de posters in de bushokjes, de brede online verspreiding én de regionale radiospots bereikt de campagne een nog breder publiek.

Publieksinformatie ‘De eerste keer’

Apotheken bestelden vanaf de start van de campagne in groten getale de posters, informatiekaartjes en gesprekshulpen bij de KNMP. De wachtkamerkrant was onlangs zelfs tijdelijk ‘uitverkocht’. Al het materiaal is gratis beschikbaar voor KNMP-leden.

Narrowcast ‘De eerste keer’ (ondertiteld)

De animatiefilm ‘De eerste keer’ is met ondertiteling beschikbaar voor de narrowcast in de apotheek.

Bekijk de pre-roll Luister naar de radiospot
Dit nieuwsbericht is onderdeel van nieuwscategorie: KNMP