Samenwerken met hart voor de zorg

Datum: 18 november 2021
Locatie: Hybride event. Online en op locatie (Carlton President Floraweg 25, Utrecht) Congreszaal: Summit
Tijd: 11:30-16:45
Kosten: Gratis
Organisator: SKGE en De Geschillencommissie

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) en De Geschillencommissie organiseren dit Kennis- en ervaringscongres rondom het afhandelen van klachten en geschillen in de Zorg. De thema's zijn: onderwijs, onafhankelijkheid en klantreis

De organisatoren nemen de uitdaging aan om 4 jaar kennis en ervaring - rondom het afhandelen van klachten en geschillen in de Zorg - te laten leiden tot normatieve professionalisering binnen de Zorg. Zij benaderen deze periode iedereen (betrokken partijen en professionals) met een groot ‘kwaliteitshart voor de zorg’. Ze ‘spreken aan’ en ‘roepen op’ tot het duurzaam halen en brengen van kennis en kunde naar en voor elkaar. Met als resultante een brede dialoog over samenwerken met hart voor de zorg.

“We hebben allebei een warm hart voor de zorg en iedereen met hetzelfde warme hart roepen wij op tot een duurzame dialoog. Samen met onze kwartiermakers willen wij onze ervaring rondom klachten en geschillen teruggeven aan de samenleving om de zorg morgen net weer eventjes iets beter te maken dan vandaag.”

De SKGE faciliteert geschilleninstanties voor de openbare apotheken en huisartsenzorg. De Geschillencommissie faciliteert zestien zorggerelateerde geschillencommissies. Samen beslaan SKGE en De Geschillencommissie bijna de helft van de hele sector. 

 

 

Meer informatie over dit agenda-item

Fotografie/film

Tijdens dit evenement kan er gefotografeerd en/of gefilmd worden voor verslaglegging.

Direct opslaan in uw agenda: vCal iCal

Download iCal als u een Mac heeft, anders vCal

Contact

KNMP
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur

(070) 373 73 73 communicatie@knmp.nl